• Polityka prywatności
  • Polityka prywatności
Status mediaBlog internetowy dla każdego
Marketing i reklama

Gadżety reklamowe

On by

W kosztach firmowych można ujmować różne wydatki i możemy wymienić tutaj w głównej mierze wydatki na prezenty, których koszt nie przekracza 10 złotych. Z takich prezentów nie powinno się się co więcej rozliczać, więc nie stanowią one problemu w ujęciu finansowym i podatkowym. Prezentów tego typu możemy wręczyć sporo i firmy zmierzające do poprawienia swojej pozycji na rynku chętnie z tego korzystają.

Jest de fakto wiele firm, które chętnie kupują gadżety reklamowe i dystrybuują je w swoim środowisku. Co prawda brelok reklamowy może się wydawać takim normalnym drobiazgiem i tak de fakto niewiele kosztuje, bo jego cena wynosi maksymalnie kilka pln, zatem każdy może sobie na niego pozwolić, niemniej jednak ten gadżet może być bardzo miłym dodatkiem do zakupów i skłaniać w późniejszym czasie do ponownego zainteresowania się oferta. Każda firma chciałaby posiadać lojalnych klientów czyli takich klientów, którzy powracają i kupują ponownie. Żeby to jednakże było możliwe, oferta musi być faktycznie interesująca i mowa tu nie tylko o niskiej cenie, niemniej jednak także o wszystkich dodatkowych bonusach, a brelok z grawerem przedstawiającym logo firmy albo nawet imię klienta jest bardzo miłym dodatkiem. Potęga gadżetów reklamowych tkwi w ich prostocie. Zwyczajnie dajemy klientowi albo potencjalnemu klientowi coś bezpłatnie, a Urząd Skarbowy nie powinien wnosić żadnego sprzeciwu w związku z uwzględnieniem wydatków na takie gadżety w kosztach uzyskania przychodu. Powinno się pamiętać, że można je w ten sposób ujmować dopóty, dopóki prezenty nie spełniają funkcji reprezentacyjnej. Za funkcję reprezentacyjną uważamy prezenty drogie i równocześnie całkowicie niepotrzebne. Zwykłe gadżety tj. brelok z logo nie są kwalifikowane do reprezentacji, a do tradycyjnych prezentów i równocześnie metod reklamy, zatem wydatki na nie poniesione można odliczyć od podatków i mowa tu zarówno o wysokości podatku dochodowego, jak i należnego podatku VAT. Zasada ta obowiązuje wręcz w sytuacji bardzo dużej liczby tanich gadżetów bez względu na region ich sprzedaży. Możliwość zaliczenia tych wydatków do kosztów powoduje, że ostatecznie marketing jest znacznie tańsza.

Zobacz także: https://tanie-gadzety.com/bloquero-notes-z-dlugopisem-z-nadrukiem-kc7012-03-p75429.html

Najnowsze wpisy

  • Termalne kompleksy a plany wakacyjne
  • Wirtualna asysta jako klucz do efektywnej organizacji pracy
  • Koszule firmowe z logo – funkcjonalność i zastosowanie
  • BHP przez internet – wymagania i specyfika
  • Monitoring floty – systemy oparte na GPS

Lubisz czytać artykuły na rożne tematy i stale poszerzać swój zakres wiedzy? Chciałbyś wiedzieć jeszcze więcej o otaczającym nas Świecie? Koniecznie sprawdź nasz blog internetowy w którym z całą pewnością znajdziesz treści i tematy które przyciągną Twoją uwagę. Zapraszamy do nas!

Kategorie

  • Budownictwo i architektura
  • Dom i ogród
  • Elektronika
  • Finanse i bankowość
  • Inne
  • Komputery i internet
  • Kosmetyki i moda
  • Kulinaria
  • Kursy i szkolenia
  • Marketing
  • Marketing i reklama
  • Medycyna i uroda
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Prawo
  • Ślub i wesele
  • Sport i turystyka
  • Szkolnictwo i nauka
  • Uncategorized

Copyright Status media 2025 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności