Kalendarze stanowią bardzo praktyczny gadżet, który jest nieodzownym elementem każdego biura czy zakładu pracy. Mimo rosnącej liczby dostępnych elektronicznych wersji tradycyjny papierowy kalendarz wciąż jest jest coraz częściej wybierany. Warto więc dowiedzieć kilku rzeczy na jego temat.
Kalendarze – jakie wyróżnia się rodzaje?
Występuje kilka priorytetowych rodzajów kalendarzy. Są to wszystkim świetnie znane kalendarze ścienne. Zalicza się do tej grupy kalendarze plakatowe oraz składane na przykład bardzo popularne kalendarze trójdzielne. Jest to kalendarz, w którym kalendarium jest podzielone na trzy części: miesiąc poprzedni, następny a także znajdujący się pomiędzy nimi miesiąc aktualny. Taki układ jest bardzo przejrzysty. A dodatkowo, kartki z miesiącami zawierają dużo wolnej powierzchni na prowadzenie zapisków. To w znaczącym stopniu zwiększa efektywność takiego kalendarza.
Oprócz kalendarzy zastosowanych na ścianę charakteryzuje się również kalendarze biurkowe, które mogą mieć postać stojącą albo leżącą. Innym rodzajem, który również cieszy się dużym zainteresowaniem jest kalendarz książkowy, który może występować jako kalendarz kieszonkowy albo indywidualny. Kalendarz indywidualny standardowo występuje w dwóch formatach, a mianowicie A4 i mniejszym A5. Na życzenie klienta wykonywane są także kalendarze w niestandardowych formatach.
Kalendarz trójdzielny a reklama firmy
Trzeba zacząć od tego, że gadżety reklamowe są coraz częściej stosowaną przez firmy promocją. W tej roli dobrze się sprawdzają kalendarze, które są praktyczne i funkcjonalne. A to właśnie funkcjonalność jest jedną z najważniejszych cech gadżetu reklamowego. Przedmiot, który nie jest używany, nie reklamuje. Warto zatem decydując się na gadżet reklamowy dla klienta, wziąć pod uwagę kalendarz trójdzielny dla firm. Taki kalendarz z logo naszego biznesu może oczywiście ozdabiać nasze biuro, warsztat czy zakład pracy.
Kalendarze trójdzielne składają się z kilku kluczowych elementów. Poza kalendarium jest jeszcze tak zwana główka, czyli górna część przeznaczona na nadruk reklamowy a także dolna część nazywana stopką, w której najczęściej umieszcza się dane kontaktowe. Część górna powinna być zapełniona tekstem reklamową. Często wybieranym rozstrzygnięciem są kalendarze trójdzielne z zdjęciami nawiązującymi do firmy.
Warto sprawdzić: kalendarz trójdzielny dla firm.
Lubisz czytać artykuły na rożne tematy i stale poszerzać swój zakres wiedzy? Chciałbyś wiedzieć jeszcze więcej o otaczającym nas Świecie? Koniecznie sprawdź nasz blog internetowy w którym z całą pewnością znajdziesz treści i tematy które przyciągną Twoją uwagę. Zapraszamy do nas!
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności