Z racji tego, że kalendarze są tak tanie, gwarantują znakomity zwrot z inwestycji. Wystarczy kilka sprzedaży, ażeby czerpać zyski z marketingu kalendarzowego – a jeżeli wydrukujesz atrakcyjny notes kalendarz i dostarczysz go do stosownie dobranej grupy odbiorców, przyniesie to sporo przychodów.
Skuteczna reklama.
Kalendarze mają znaczenie i są doceniane. Nie są następną ulotką reklamową wrzucaną do skrzynek pocztowych klientów ani nachalną rozmową handlową – to produkty, za które ludzie płacą bardzo duże środki finansowe. Drukując kalendarze, które można podarować odbiorcom, tworzysz prezenty, z których mogą się cieszyć. Właściwie każdy korzysta z kalendarzy, ażeby pamiętać o poważnych datach i wydarzeniach, a ponieważ kalendarze są przydatne, klienci będą je eksponować. Wielu z nich będzie się do nich dzień w dzień odwoływać, dzięki czemu będą mieli kontakt z Twoją firmą dzień w dzień w roku. Bardzo dobrze wykreowany kalendarz z notatnikiem pomaga nawiązać kontakt z klientami. Kalendarze powinny nie tylko i wyłącznie prezentować produkty i usługi, niemniej jednak również zawierać atrakcyjne zdjęcia i ilustracje przedstawiające zainteresowania klientów, które są istotne dla Twojej firmy. Ponieważ kalendarze są na prawdę bardzo często używane każdego dnia (a w pewnych przypadkach nawet częściej), stanowią idealne narzędzie budowania marki. Klienci powinni widzieć nazwę i logo Twojego biznesu za każdym razem, gdy patrzą na kalendarze, więc jesteś pierwszą firmą, która przychodzi im na myśl, gdy potrzebują tego, co sprzedajesz. Kalendarze są nie tylko wyjątkowym narzędziem budowania marki, ale stwarzają także możliwości całorocznego marketingu. Pomyśl z wyprzedzeniem, by w strategicznych momentach roku zaoferować ekskluzywne sezonowe wyprzedaże, kupony i kody rabatowe.
Grupa odbiorców.
Kalendarze można wysyłać do wybranej grupy odbiorców za pośrednictwem poczty bezpośredniej, wręczać klientom w sklepie, odwiedzać klientów z kalendarzami w ręku, a także umieszczać w strategicznych miejscach, takich jak restauracje, sklepy spożywcze i inne miejsca publiczne (oczywiście po uzyskaniu zgody). Wizytówki, broszury, magnesy, plakaty i ulotki można z łatwością dołączać do kalendarzy. W ten sposób można zwiększyć liczbę materiałów marketingowych, które klienci mają przy sobie, zapoznać ich z bardziej szczegółowymi informacjami o firmie i zachęcić do kolejnych rozmów i wizyt. Ukierunkowanie odbiorców pozwala zmaksymalizować zwrot z inwestycji w kalendarze i zminimalizować nakłady. Wysyłaj kalendarze do ściśle określonej listy mailingowej, rozdawaj je tylko odpowiednim klientom i umieszczaj w strategicznych miejscach, w których klienci na prawdę bardzo często przebywają. Czy organizujesz specjalne dni sprzedaży? Bierzesz udział w festynach lokalnych? Organizujesz imprezy dla klientów? Możesz to wszystko wydrukować na kalendarzu, ażeby zwrócić uwagę na własne wydarzenia w ciągu roku. Pomóż swoim klientom uzyskać to, czego potrzebują – zanim się zorientują, że tego potrzebują. Przykładowo mechanik może zamieścić w kalendarzu listę kontrolną dotyczącą przygotowania samochodu do zimy, a weterynarz – harmonogram badań kontrolnych zwierząt. Takie funkcje są przydatne dla klientów i sprawiają, że wracają oni regularnie po więcej.
Źródło informacji: sprawdź notes kalendarz
Lubisz czytać artykuły na rożne tematy i stale poszerzać swój zakres wiedzy? Chciałbyś wiedzieć jeszcze więcej o otaczającym nas Świecie? Koniecznie sprawdź nasz blog internetowy w którym z całą pewnością znajdziesz treści i tematy które przyciągną Twoją uwagę. Zapraszamy do nas!