W działaniach marketingowych główną rolę odgrywa ciekawe i zwracające uwagę pokazanie firmy oraz jej oferty. Do tego przeznaczone są katalogi firmowe. Mogą być przygotowane w dowolnym schemacie, choć standardowy A4 sprawdza się najlepiej.
Zbyt niewielki format wpływa na jakość zdjęć, oprócz tego zwiększa objętość, a nikt nie woli jako oferty otrzymać wielostronicowej książki do czytania. W związku z tym najczęściej stosowany jest właśnie format A4, który umożliwia też proste powielanie kopii za pomocą zwyczajnych biurowych drukarek.
Katalogi reklamowe – co trzeba mieć świadomość tego?
Aby folder reklamowy ze znakomitym skutkiem zachęcał do skorzystania z usług naszego biznesu, musi spełniać kilka warunków. Głównie musi być wnikliwie utworzony. Ważne, by projekt miał indywidualny charakter wpisujący się w wizerunek firmy. Elementy identyfikacji wizualnej, tj. logo czy nazwa, powinny być stosownie wyeksponowane. Trzeba pamiętać, że foldery reklamowe są wizytówką naszego biznesu. Powinny świadczyć o naszym profesjonalizmie i otwartości na potrzeby klienta.
Estetyczna szata graficzna a także przejrzysty czytelny układ to natomiast nie wszystko. Kluczowa w odbiorze folderu reklamowego jest jakość jego wykończenia. Folder firmowy powinien być zaprojektowany z materiałów wysokiej jakości. Takie podejście będzie świadczyło o naszym szacunku wobec klienta a także chęci nawiązania relacji biznesowych. Warto więc wybierać materiały odznaczające się trwałością oraz wysoką estetyką. Na rynku dostępnych jest wiele różnorakich rodzajów papierów ozdobnych. Papier użyty na folder reklamujący ofertę firmy powinien mieć odpowiednią gramaturę. Gruby papier jest wytrzymały na zniszczenie a także daje wrażenie solidności, co oczywiście przekłada się na pozytywne złudzenie. Co równie ważne, katalogi powinny być wykonane z najwyższą starannością, co oznacza również stosowanie ulepszeń. Odpowiedni efekt wizualny gwarantuje uszlachetnienie okładki za pomocą tłoczenia. W dodatku warto zastosować folię ochroną, która zabezpiecza kartki przed poplamieniem i daje interesujący efekt wizualny. Dla podkreślenia wagi niektórych elementów graficznych, np logo, można wykorzystać technikę punktowego nakładania lakieru. W ten sposób zostają wyeksponowane najbardziej istotne elementy.
Polecana strona: popatrz.
Lubisz czytać artykuły na rożne tematy i stale poszerzać swój zakres wiedzy? Chciałbyś wiedzieć jeszcze więcej o otaczającym nas Świecie? Koniecznie sprawdź nasz blog internetowy w którym z całą pewnością znajdziesz treści i tematy które przyciągną Twoją uwagę. Zapraszamy do nas!
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności